tija-yoga.lv


Dvēseles dzīve ķermenī.
 


 ONLINE PRAKSES NODARBĪBU CIKLS

FB TIJAS ISTABĀ

YIN (FASCIJU) JOGA + SPIRĀLDINAMIKAS MIKROVINGRINĀJUMI + MEDITĀCIJAS

Mīļie, šoruden - līdz pat gada beigām, kopā sešās online nodarbībās praktizēsim lēno, stiepjošo, atslābinošo, attīrošo un atjaunošo ķermeņa praksi (yin, fasciju joga). Lai piekļūtu dziļāk sev, lai atgrieztos pie sevis un dziedinātu sevi gan ķermeniski, gan emocionāli, gan enerģētiski, šoreiz praktizēsim arī dažādas meditācijas un nolūka prakses.

Šajā grupā izmantosim arī SPIRĀLDINAMIKAS TERAPEITISKOS MIKROVINGRINĀJUMUS! 

Tie palīdz mobilizēt fascijas, atjaunot šķidrumu plūsmu ķermenī, izmasēt un atgriezt mugurkaulu optimālā novietojumā un tos var brīnišķīgi kombinēt ar lēno stiepšanos!

Par to, kas ir SPIRĀLDINAMIKA, ir iespējams noklausīties BEZMAKSAS VEBINĀRĀ ŠEIT: https://www.facebook.com/groups/328334067965971/

Te redzams ONLINE KURSA PLĀNS, kurš ar laiku noteikti pats gribēs gan papildināties, gan transformēties, jo online ciklā būsim kopā līdz pat gada beigām. Vēl visam ir mierīgs laiks nobriest un veidoties.

💙 30. SEPTEMBRIS plkst. 18:30 (aptuveni divas stundas)

🧚‍♀️ Spirāldinamikas mikrovingirnājumi ar mīksto bumbiņu - iepazīšanās ar praksi.
🧚‍♀️ Yin/fasciju prakse īpaši sievietēm – PMS simptomi, hormonālās svārstības, mēnešreižu sāpes – iegurnis un muguras lejasdaļa.
🧚‍♀️ Šūpuļdziesma - dzied Anta Eņģele.

💙 14. OKTOBRIS plkst. 18:30 (aptuveni divas stundas)

🧚‍♀️ Yin/fasciju prakse visam ķermenim.
🧚‍♀️ Mīlestības MEDITĀCIJA ķermenim.
🧚‍♀️ Šūpuļdziesma.

💙 28. OKTOBRIS plkst. 18:30 (aptuveni divas stundas)

🧚‍♀️ Spirāldinamikas mikrovingirnājumi ar mīksto bumbiņu.
🧚‍♀️ Yin/fasciju prakse visam ķermenim.
🧚‍♀️ Prakse ar NOLŪKU un CENTRU ķermenī – iepriekšējās nodarbības meditācijas turpinājums un paplašinājums. Spēka lauka veidošana prakses laikā.
🧚‍♀️ Šūpuļdziesma.

💙 13. NOVEMBRIS plkst. 18:30 (aptuveni divas stundas)

🧚‍♀️ Yin/fasciju prakse visam ķermenim.
🧚‍♀️ MEDITĀCIJA – sevis “pārrakstīšana”, “pārinstalēšana” harmoniskākam dzīves gājumam. Dzīļu prakse ar traucējošiem uzvedības, domāšanas un emocionālajiem stereotipiem.
🧚‍♀️ Šūpuļdziesma.

💙 2. DECEMBRIS plkst. 18:30 (aptuveni divas stundas)

🧚‍♀️ Spirāldinamikas mikrovingrinājumi ar mīksto bumbiņu.
🧚‍♀️ Yin/fasciju prakse visam ķermenim.
🧚‍♀️ Prakse ar NOLŪKU un CENTRU ķermenī – iepriekšējās nodarbības meditācijas turpinājums un paplašinājums.
Šūpuļdziesma.

💙 16. DECEMBRIS plkst. 18:30 (aptuveni divas stundas)

🧚‍♀️ Yin/fasciju prakse visam ķermenim, izmantojot mīksto bumbiņu.
🧚‍♀️ MEDITĀCIJA tīra nolūka jeb vēlmju realizācijai savā laukā, tuvojoties saulgriežu laikam un jaunajam gadam. Prakse ar sajūtām.
🧚‍♀️ Šūpuļdziesma.

💟 VISAS FB SLĒGTAJĀ GRUPĀ NOTIKUŠĀS NODARBĪBAS GLABĀSIES IERAKSTOS UN BŪS BRĪVI PIEEJAMAS/PRAKTIZĒJAMAS LĪDZ 2020. GADA JANVĀRA BEIGĀM.

💟 DALĪBAS MAKSA PAR VISU KURSU IR: 33 EUR

💟 DAŽĀDAS ZIŅAS VĒL PAKĀPENISKI SEKOS. Drīzumā ierunāšu arī mazu informatīvo video par mīksto bumbiņu un citām lietām.

 

ONLINE NODARBĪBU CIKLAM "MAIGUMS UN DZĪLES VAR REĢISTRĒTIES AR ŠO ANKETU:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSepIVQfrDVsubEMIvX9rEzYz5lOKYy0AyTqn58_n2_7xdqoGA/viewform



ONLINE GRUPĀ mums būs nepieciešamas bumbiņas. Te ir vairākas vietas, kurās atradu bumbiņas - tādas, kuras mums būs nepieciešamas SPIRĀLDINAMIKAS MIKROVINGRINĀJUMIEM!

Vienam cilvēkam nepieciešama viena bumbiņa. Ja mazs cilvēks - 22 cm diametrā, ja lielāks cilvēks - 25/26 cm diametrā.

https://fitnesaveikals.lv/grupu_nodarbibu_inventars/vingrosanas_bumbas/togu_redondo_bumba-787/

http://www.fiziocentrs.lv/rehabilitacija/vingrosanai/bumbas/msd-mambo-bumba-pilatem-26cm-miksta.html

https://www.sportlaedchen.de/topseller/alle-topseller/14073/tiguar-pilatesball-25-cm-durchmesser?c=2363

https://www.sportlaedchen.de/sportgeraete/baelle/pilates-soffbaelle/9520/16x-kawanyo-mobilitybaelle-26-cm-oe-plus-2-ballnetze?fbclid=IwAR1L0eyuZmunXC8sO2scoer5NQsPOpEy9K6qWMeLsXokai5F0b8Lhs7vMGg

Tija

Seminārus/nodarbības ORGANIZĒ: Tijas istaba sia, sadarbībā ar firmu SmartCo

        Ieteikt draugiem       TweetMe    



 

MĪĻIE MANAS LAPAS APMEKLĒTĀJI!

MĒS ŠOBRĪD VISAKTĪVĀK DARBOJAMIES FEISBUKĀ!

LŪDZU, NĀCIET UZ "TIJAS ISTABU" ŠEIT:

https://www.facebook.com/TijasIstaba/

 

 
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



 

MĪĻIE, SIRSNĪGS PALDIES JUMS PAR PLAŠO INTERESI!

VISAS JAU NOTIKUŠĀS ONLINE MĀCĪBU KURSA NODARBĪBAS (KOPĀ 10 STUNDAS+ 1 PRAKSES VIDEO)

IR IERAKSTĪTAS UN IR PIEEJAMAS SLĒGTAJĀ FB GRUPĀ 2 MĒNEŠUS KOPŠ TĀ BRĪŽA, KAD DALĪBNIEKS IENĀK GRUPĀ (jebkurā laikā).

REĢISTRĀCIJAS ANKETA YIN (FASCIJU) JOGAS MĀCĪBU ONLINE KURSAM IR ŠEIT:

/https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBGHB7byu8jr9LWSCGBkfxT_1EEQrDXRnBGZXzdSRyUwwtrg/viewform

 

☀️☀️☀️ YIN (fasciju, Aijā Žūžū) JOGAS

ONLINE MĀCĪBU KURSS ☀️☀️☀️

☀️☀️☀️ 12 STUNDAS ☀️☀️☀️ +1 PRAKSES VIDEO ☀️☀️☀️

ONLINE MĀCĪBU KURSA NODARBĪBU SATURS:

1. NODARBĪBA 
YIN un YANG dzīvē un ķermeņa praksēs. LĪDZSVARS.
MAIGĀ RELAKSĀCIJAS UN ATJAUNOŠANĀS PRAKSE YIN JOGA. Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis azars ir radies?
YIN JOGAS PRAKSES PAMATPRINCIPI. Jeb - kas jāievēro praktizējot yin jogu?
MEDITĀCIJA/APZINĀTĪBAS PRAKSES PAMATI UN PIELIETOŠANA yin jogas laikā. 
IEGUVUMI no YIN JOGAS PRAKSES stresa pārsātinātas dzīves kontekstā.
YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

2. NODARBĪBAYIN JOGA un FIZISKAIS ĶERMENIS.
YIN un YANG audi un prakses.
FASCIJA "lietotāja" valodā – teorētiski un praksē.
MIOFASCIĀLI un TĶM meridiāni.
KĀ VEIDOT SAVU YIN JOGAS PRAKSI, izmantojot izdales materiālu.
IEGUVUMI ĶERMENIM no YIN JOGAS PRAKSES.
Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

3.YIN JOGA un PSIHE.
VEĢETATĪVĀ (autonomā) NERVU SISTĒMA un tai pakārtoto organisma sistēmu balansēšana yin jogā. Neizreaģēta/neizlādēta stresa un emociju somatizācija. (veģetatīvā distonija, burn out).
ZEMPAZIŅA un PSIHES AIZSRAGMEHĀNISMI yin jogas laikā.
DIAFRAGMĀLĀ ELPOŠANA yin jogas laikā – tās psihofizioloģiskais pamatojums un integrēšana praksē.
YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

4. NODARBĪBA 
IEDZIĻINĀŠANĀS DALĪBNIEKUS INTERESĒJOŠĀS TĒMĀS.
ATBLDES UZ ONLINE GRUPAS DALĪBNIEKU JAUTĀJUMIEM.
Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

NODARBĪBU STRUKTŪRA: apmēram 1 stunda teorētiskā bāze. Pārējais laiks atvēlēts prakses pakāpeniskai apgūšanai. Pamatpozas un pozu modifikācijas, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

Kursa dalībnieki slēgtajā grupā saņem izprintējamu IZDALES MATERIĀLU ar zīmētiem yin jogas pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas pozu jogas virknes pašpraksei.

KONTRINDIKĀCIJAS UN PIEMĒROTĪBA
☝️Yin jogas prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem bez fiziskās sagatavotības un ar dažādām sasprindzinājuma izraisītām (fasciālām) ķermeņa sāpēm un cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem. 
☝️Dalībneikiem ar hroniskām sāpēm un slimībām pirms kursa ir jāapmeklē fizioterapeits vai kāds speciālists, kurš veic testēšanu un norāda neatļautās un ieteicamās prakses. Speciālistu kontakti tiek publicēti slēgtajās grupās.
☝️Cilvēkiem ar iedzimtu hipermobilitāti prakse ir noderīga tikai kā meditācijas prakse.

KAS NEPIECIEŠAMS, apmeklējot šo online kursu? 
☝️ Silts, brīvs, ērts (sporta) apģērbs.
☝️ Jogas vai vingrošanas paklājiņš.
☝️ Ja ir - noderēs liels, stingrs, garens un apaļš jogas bolsteris vai dažādi spilveni.
☝️ Pleds vai sega.
☝️ Dažādi citi palīglīdzekļi - tos dalībnieki redz video ierakstos.

 

DALĪBAS MAKSA PAR VISU KURSU: 25 EUR

KAM KURSS VAR NODERĒT?

👍 Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas (burn out), psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem. Prakse labi var papildināt psihoterapiju.
👍 Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no fasciāla sasprindzinājuma/savilkumu izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas atjaunot/uzturēt locītavu kustību amplitūdu (lokanību).
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas mācīties vai turpināt meditēt, vadīt/regulēt stresu.
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.
👍 Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot - attīstīt un izsmalcināt apzinātību un ķermeņa apziņu.

KURSS BŪVĒTS, apgūstot yin jogu pie YIN JOGAS “tēva” Paul Grilley tiešajiem skolniekiem Andrea Kubasch un Dirk Bennewitz Vācijā (www.poweryogagermany.de) un jogas pasniedzējas Lucia Nirmala Schmidt Šveicē (www.body-mind-spirit.ch). Pozu apguvē izmantoti fizioterapeites, jogas terapeites Lilla Wuttich (www.lillawuttich.de) korekciju ieteikumi.

ONLINE KURSU VADA: Tija Kazāka - Bach. Psih., C kategorijas sporta speciāliste, sertificēta YIN YOGA pasniedzēja, sertificēta meditācijas prakses vadītāja, stresa menedžmenta programmas - stresa pašvadība, izmantojot jogas elementus - STRAIMY(C) sertificēta vadītāja, sertificēta spirāldiamikā balstītas ortopēdiskās jogas terapeite.

 

Seminārus/nodarbības ORGANIZĒ: yoga-musica SIA, sadarbībā ar firmu SmartCo


        Ieteikt draugiem       TweetMe