tija-yoga.lv


Joga, pilates, meditācija.
 


YIN JOGA un DZIĻĀ RELAKSĀCIJA MONOHORDA SKAŅAS VIBRĀCIJĀS

ČETRU NODARBĪBU CIKLS GADA IZSKAŅĀ

17., 24. NOVEMBRIS un 1., 15. DECEMBRIS

 
Gada izskaņā, kad apkārt sāk valdīt lielais jūklis, šajās četrās nodarbībās vēl atkārtosim yin jogas pozu modifikācijas, baudīsim Pārdaugavas klusumu, meditēsim, atradīsim ceļu atpakaļ paši sevī un noslēgumā Antas Eņģeles spēlētā monohorda pavadījumā dosimies dziļajā relaksācijā.

PIEKTDIENAS VAKARU RUDENS-ZIEMAS YIN JOGA UN SKAŅA 4 NODARBĪBU CIKLS NOTIKS: 17., 24. novembrī un 1., 15. decembrī.

VIETA: Zvārdes iela 17

LAIKS: plkst. 18.15-20.15

DALĪBAS MAKSA PAR VISU CIKLU: 50 EUR (par iespējām rezervēt atsevišķu datumu, lūdzu, lasiet anketā!)

LAI REZERVĒTU VIETU ŠAJĀ CIKLĀ, LŪDZAM AIZPILDIT UN NOSŪTĪT ANKETU, KAS ATRODAMA ZEM ŠĪ LINKA: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4nI6MJQv8L0XhN9rO0TZpbY6rdYzIKCnMaafkCukmIaEwHA/viewform

...
Skatīts: 70x         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.



YIN JOGA - BĀZES KURSS
 

MAIGA un DZIĻA ĶERMEŅA un PSIHES
RELAKSĀCIJAS un ATJAUNOŠANAS
PRAKSE

Piecas trīs stundu garas teorētiskās un praktiskās nodarbības
 

 Kam paredzēti un kam ir noderīgi šie semināri un praktiskās nodarbības?

  • Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas, psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem.

  • Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.

  • Cilvēkiem ar sporta (arī jogas) traumām, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no psihosomatiska sasprindzinājuma izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas paaugstināt sava ķermeņa lokanību - locītavu kustību amplitūdu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas nomierināt prātu, mācīties vai turpināt meditēt, vadīt stresu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.

  • Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu  ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot.

 

Nodarbību struktūra: viena stunda teorētiskā bāze. Divas stundas YIN JOGAS prakse – pozu modifikācijas, ķermeņa stimulācijas zonu apzināšanās.

Kursa dalībnieki saņem materiālu ar zīmētiem yin jogas pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas yin jogas virknes pašpraksei un 5 elementu teorijas apraksts - sasaistot to ar yin jogu.

Kontrindikācijas. Yin jogas prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem ar dažādām psihosomatiska sasprindzinājuma izraisītām ķermeņa sāpēm un cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem. Cilvēkiem ar iedzimtu hipermobilitāti yin joga ir noderīga tikai kā meditācijas prakse.

Kas nepieciešams, apmeklējot šo kursu?

  • Brīvs, ērts, silts (sporta) apģērbs.
  • Jogas/vingrošanas paklājiņš.

  • Liels, stingrs, garens un apaļš jogas bolsteris. Bolsteri redzami fotogrāfijā pie kursa apraksta. Iesākumā noderēs arī spilvens vienkārši no mājas dīvāna. Bez bolstera/spilvena ir iespējams iztikt, taču, ja nepieciešams atslābināties un atjaunoties, tas ļoti noderēs.

  • Pleds, sega.

 

SEMINĀRU/NODARBĪBU SATURS

1. NODARBĪBA

  • MAIGĀ RELAKSĀCIJAS UN ATJAUNOŠANĀS PRAKSE - YIN JOGA. Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis atzars ir radies? Yin jogas prakses pamatprincipi.
  • APZINĀTIBAS PRAKSE jeb MEDITĀCIJA yin jogas laikā. Koncentrēšanās fāze, tajā lietojamās MENTĀLĀ FOKUSA TEHNIKAS.

  • Yin jogas prakse.

 2. NODARBĪBA 

...
Skatīts: 3033x         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.