tija-yoga.lv


Joga, pilates, meditācija.
 


YIN YOGA BĀZES KURSS
 

PASĪVA ĶERMEŅA PRAKSE
FASCIJU ATSLĀBINĀŠANA UN ATJAUNOŠANA
 
Piecas trīs stundu garas teorētiskās un praktiskās nodarbības
 

 Kam paredzēti un kam ir noderīgi šie semināri?

  • Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas, psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem.

  • Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.

  • Cilvēkiem ar sporta (arī jogas) traumām, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no psihosomatiska sasprindzinājuma izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas paaugstināt sava ķermeņa lokanību - locītavu kustību amplitūdu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas nomierināt prātu, mācīties vai turpināt meditēt, vadīt stresu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.

  • Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu  ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot.

 

Nodarbību struktūra: viena stunda teorētiskā bāze. Divas stundas YIN YOGA (YY) prakse – mērķa/stimulācijas zonu apzināšanās.

Kursa dalībnieki saņem materiālu ar zīmētiem YY pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas profesionāli izveidotas YY virknes pašpraksei.

YY un kontrindikācijas. YY prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem ar dažādām ķermeņa sāpēm, cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem.

Kas nepieciešams, apmeklējot YY kursu?

  • Brīvs, ērts, silts (sporta) apģērbs.

 

Nodarbību saturs īsumā

1. NODARBĪBA

  •  YIN YOGA. PROPRIOCEPTĪVĀ STIEPŠANA/spiešana JEB PASĪVĀ - YIN JOGA – Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis atzars ir radies? Yin jogas prakses pamatprincipi.
  • APZINĀTIBAS PRAKSE jeb MEDITĀCIJA yin jogas laikā. Koncentrēšanās fāze, tajā lietojamās MENTĀLĀ FOKUSA TEHNIKAS.

...
Skatīts: 2850x         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.