tija-yoga.lv


Dvēseles dzīve ķermenī.
 


PAVASARA ONLINE NODARBĪBU CIKLS

YIN (FASCIJU) JOGA + SPIRĀLDINAMIKAS MIKROVINGRINĀJUMI

🍃 PIECĀS PAVASARA-VASARAS ONLINE NODARBĪBĀS lēnās fasciju stiepšanas virknes būs veltītas kādai konkrētai tēmai: iegurnis, muguras lejasdaļa, mugurkauls, plecu josla, “sieviešu” prakse.

🍃 Šajā grupā pirmo reizi online formātā izmantosim SPIRĀLDINAMIKAS TERAPEITISKOS MIKROVINGRINĀJUMUS! 

Tie palīdz mobilizēt fascijas, atjaunot šķidrumu plūsmu ķermenī, izmasēt un atgriezt mugurkaulu optimālā novietojumā un tos var brīnišķīgi kombinēt ar lēno stiepšanos!

Par to, kas ir SPIRĀLDINAMIKA, ir iespējams noklausīties BEZMAKSAS VEBINĀRĀ ŠEIT: https://www.facebook.com/groups/328334067965971/


🍃 Online nodarbību laikā praktizējam arī klātbūtnes meditāciju jeb apzinātības praksi. Katras nodarbības noslēgumā praktizējam dziļo relaksāciju.

🍃 PAVASARA un VASARAS ONLINE/INTERNETA TIEŠRAIDES NODARBĪBU DATUMI: 15., 29. APRĪLIS; 13., 27. MAIJS; 10.JŪNIJS plkst. 18:45 - 20:45 pēc Latvijas laika.

VISAS JAU NOTIKUŠĀS UN VĒL SEKOJOŠĀS NODARBĪBAS FB SLĒGTAJĀ GRUPĀ BŪS NEIEROBEŽOTI ATVĒRTAS LĪDZ 30. JŪLIJAM!

🍃 Lai reģistrētos AIJĀ ŽŪŽŪ (yin, fasciju) tiešsaistes PAVASARA un VASARAS GRUPĀ, lūdzu, ej zem šī linka, izlasi, aizpildi un nosūti reģistrācijas anketu:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0co6Wo0s25pKqWvH9vPOxPg2gTD6LySII1qEeqvNj0qGrJw/viewform

Kad Tu sav vietu būsi rezervējis/apmaksājis Tu e-pastā saņemsi pieejas linku slēgtai grupai FB vietnē, kurā Tevi gaidīs jau notikušo LIVE nodarbību ieraksti un Tu varēsi pievienoties nākošajām nodarbībām - gan tiešraidēs, gan ierakstos.

🍃 VISA CIKLA DALĪBAS MAKSA: 25 EUR

🍃 PAVASARA-VASARAS GRUPĀ mums būs nepieciešamas bumbiņas. Te ir vairākas vietas, kurās atradu bumbiņas - tādas, kuras mums būs nepieciešamas SPIRĀLDINAMIKAS MIKROVINGRINĀJUMIEM!

Vienam cilvēkam nepieciešama viena bumbiņa. Ja mazs cilvēks - 22 cm diametrā, ja lielāks cilvēks - 25/26 cm diametrā.

https://fitnesaveikals.lv/grupu_nodarbibu_inventars/vingrosanas_bumbas/togu_redondo_bumba-787/

http://www.fiziocentrs.lv/rehabilitacija/vingrosanai/bumbas/msd-mambo-bumba-pilatem-26cm-miksta.html

https://www.sportlaedchen.de/topseller/alle-topseller/14073/tiguar-pilatesball-25-cm-durchmesser?c=2363

https://www.sportlaedchen.de/sportgeraete/baelle/pilates-soffbaelle/9520/16x-kawanyo-mobilitybaelle-26-cm-oe-plus-2-ballnetze?fbclid=IwAR1L0eyuZmunXC8sO2scoer5NQsPOpEy9K6qWMeLsXokai5F0b8Lhs7vMGg

Tija

Seminārus/nodarbības ORGANIZĒ: yoga-musica SIA, sadarbībā ar firmu SmartCo

        Ieteikt draugiem       TweetMe    



 

MĪĻIE MANAS LAPAS APMEKLĒTĀJI!

MĒS ŠOBRĪD VISAKTĪVĀK DARBOJAMIES FEISBUKĀ!

LŪDZU, NĀCIET UZ "TIJAS ISTABU" ŠEIT:

https://www.facebook.com/TijasIstaba/

 

 
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



 

MĪĻIE, SIRSNĪGS PALDIES JUMS PAR PLAŠO INTERESI!

VISAS JAU NOTIKUŠĀS ONLINE MĀCĪBU KURSA NODARBĪBAS (KOPĀ 10 STUNDAS+ 1 PRAKSES VIDEO)

IR IERAKSTĪTAS UN IR PIEEJAMAS SLĒGTAJĀ FB GRUPĀ 2 MĒNEŠUS KOPŠ TĀ BRĪŽA, KAD DALĪBNIEKS IENĀK GRUPĀ (jebkurā laikā).

REĢISTRĀCIJAS ANKETA ONLINE MĀCĪBU KURSAM IR ŠEIT:

/https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBGHB7byu8jr9LWSCGBkfxT_1EEQrDXRnBGZXzdSRyUwwtrg/viewform

 

 

☀️☀️☀️ YIN (fasciju, Aijā Žūžū) JOGAS

ONLINE MĀCĪBU KURSS ☀️☀️☀️

☀️☀️☀️ 12 STUNDAS ☀️☀️☀️ +1 PRAKSES VIDEO ☀️☀️☀️

ONLINE MĀCĪBU KURSA NODARBĪBU SATURS:

1. NODARBĪBA 
YIN un YANG dzīvē un ķermeņa praksēs. LĪDZSVARS.
MAIGĀ RELAKSĀCIJAS UN ATJAUNOŠANĀS PRAKSE YIN JOGA. Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis azars ir radies?
YIN JOGAS PRAKSES PAMATPRINCIPI. Jeb - kas jāievēro praktizējot yin jogu?
MEDITĀCIJA/APZINĀTĪBAS PRAKSES PAMATI UN PIELIETOŠANA yin jogas laikā. 
IEGUVUMI no YIN JOGAS PRAKSES stresa pārsātinātas dzīves kontekstā.
YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

2. NODARBĪBAYIN JOGA un FIZISKAIS ĶERMENIS.
YIN un YANG audi un prakses.
FASCIJA "lietotāja" valodā – teorētiski un praksē.
MIOFASCIĀLI un TĶM meridiāni.
KĀ VEIDOT SAVU YIN JOGAS PRAKSI, izmantojot izdales materiālu.
IEGUVUMI ĶERMENIM no YIN JOGAS PRAKSES.
Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

3.YIN JOGA un PSIHE.
VEĢETATĪVĀ (autonomā) NERVU SISTĒMA un tai pakārtoto organisma sistēmu balansēšana yin jogā. Neizreaģēta/neizlādēta stresa un emociju somatizācija. (veģetatīvā distonija, burn out).
ZEMPAZIŅA un PSIHES AIZSRAGMEHĀNISMI yin jogas laikā.
DIAFRAGMĀLĀ ELPOŠANA yin jogas laikā – tās psihofizioloģiskais pamatojums un integrēšana praksē.
YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

4. NODARBĪBA 
IEDZIĻINĀŠANĀS DALĪBNIEKUS INTERESĒJOŠĀS TĒMĀS.
ATBLDES UZ ONLINE GRUPAS DALĪBNIEKU JAUTĀJUMIEM.
Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

NODARBĪBU STRUKTŪRA: apmēram 1 stunda teorētiskā bāze. Pārējais laiks atvēlēts prakses pakāpeniskai apgūšanai. Pamatpozas un pozu modifikācijas, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

Kursa dalībnieki slēgtajā grupā saņem izprintējamu IZDALES MATERIĀLU ar zīmētiem yin jogas pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas pozu jogas virknes pašpraksei.

KONTRINDIKĀCIJAS UN PIEMĒROTĪBA
☝️Yin jogas prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem bez fiziskās sagatavotības un ar dažādām sasprindzinājuma izraisītām (fasciālām) ķermeņa sāpēm un cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem. 
☝️Dalībneikiem ar hroniskām sāpēm un slimībām pirms kursa ir jāapmeklē fizioterapeits vai kāds speciālists, kurš veic testēšanu un norāda neatļautās un ieteicamās prakses. Speciālistu kontakti tiek publicēti slēgtajās grupās.
☝️Cilvēkiem ar iedzimtu hipermobilitāti prakse ir noderīga tikai kā meditācijas prakse.

KAS NEPIECIEŠAMS, apmeklējot šo online kursu? 
☝️ Silts, brīvs, ērts (sporta) apģērbs.
☝️ Jogas vai vingrošanas paklājiņš.
☝️ Ja ir - noderēs liels, stingrs, garens un apaļš jogas bolsteris vai dažādi spilveni.
☝️ Pleds vai sega.
☝️ Dažādi citi palīglīdzekļi - tos dalībnieki redz video ierakstos.

 

DALĪBAS MAKSA PAR VISU KURSU: 25 EUR

KAM KURSS VAR NODERĒT?

👍 Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas (burn out), psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem. Prakse labi var papildināt psihoterapiju.
👍 Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no fasciāla sasprindzinājuma/savilkumu izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas atjaunot/uzturēt locītavu kustību amplitūdu (lokanību).
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas mācīties vai turpināt meditēt, vadīt/regulēt stresu.
👍 Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.
👍 Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot - attīstīt un izsmalcināt apzinātību un ķermeņa apziņu.

KURSS BŪVĒTS, apgūstot yin jogu pie YIN JOGAS “tēva” Paul Grilley tiešajiem skolniekiem Andrea Kubasch un Dirk Bennewitz Vācijā (www.poweryogagermany.de) un jogas pasniedzējas Lucia Nirmala Schmidt Šveicē (www.body-mind-spirit.ch). Pozu apguvē izmantoti fizioterapeites, jogas terapeites Lilla Wuttich (www.lillawuttich.de) korekciju ieteikumi.

ONLINE KURSU VADA: Tija Kazāka - Bach. Psih., C kategorijas sporta speciāliste, sertificēta YIN YOGA pasniedzēja, sertificēta meditācijas prakses vadītāja, stresa menedžmenta programmas - stresa pašvadība, izmantojot jogas elementus - STRAIMY(C) sertificēta vadītāja, sertificēta spirāldiamikā balstītas ortopēdiskās jogas terapeite.

 

Seminārus/nodarbības ORGANIZĒ: yoga-musica SIA, sadarbībā ar firmu SmartCo


        Ieteikt draugiem       TweetMe