tija-yoga.lv


Dvēseles dzīve ķermenī.
 




Labdien!

Es esmu Tija un šī ir mana lapa. Ik pa laikam jūtu nepārvaramu vēlmi šeit ierakstīt to, kas šķiet aktuāls tieši šobrīd. Un pēc kāda laika ierakstīto atkal izdzēst, jo viss plūst un viss mainās. Vakardienas lielā "taisnība" šodien vairs neder :)

Lai būtu redzama arī vaigā, ielieku te savu foto, kurš izskatās pietiekoši svarīgs – tas ir no publikācijas žurnālā “Annas Psiholoģija”, kad neapdomīgi skaļi ierunājos par to, ka ar jogas palīdzību ir iespējams pamatīgi nodarīt pāri savam ķermenim. Ne vienmēr. Šo bildi nedrīkst tālāk pārpublicēt.

Ikdienā es dzīvoju un man tas patīk. Darbā es vadu dažādas grupu nodarbības sievietēm. Mēs kopā jogojam, vingrojam, elpojam un meditējam. Informācija par mūsu nodarbībām ir atrodama šeit: http://tija-yoga.lv/263-nodarbibupasakumu-kalendars/

Kad jūtu, ka pienācis īstais brīdis, notiek arī kursi iesācējiem http://tija-yoga.lv/297-/ un dažādas paplašinātās nodarbības – veselīgā pašmocīšana ar rulli (miofasciāla relaksācija), dziļās iegremdēšanās jeb zemapziņas resursu aktivācijas prakses (yoga nidra ar apakštēmām), nodarbības ar monohorda skaņām, ar dziedāšanu. Un vēl dažādas. Tās izsludinu tepat, e-pastos un reizēm arī seju grāmatā: 
...
2017-12-03 00:38  |  Skatīts: 1582x         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.



YIN JOGA un MIOFASCIĀLA RELAKSĀCIJA IESĀCĒJIEM
 
3 tikšanās reizes pamatkursā un 2 papildsemināri

 MAIGA un DZIĻA ĶERMEŅA un PSIHES RELAKSĀCIJAS un ATJAUNOŠANAS PRAKSE.
DAŽĀDAS STRESA PAŠREGULĀCIJAS METODES un TEHNIKAS.
 

 

 Kam varētu noderēt YIN JOGAS BĀZES KURSA nodarbības?
  • Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas, psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem. Prakse var būt piemēota kā psihoterapijas papildinājums.

  • Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.

  • Cilvēkiem ar sporta (arī jogas) traumām, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no fasciāla sasprindzinājuma izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas paaugstināt sava ķermeņa lokanību - locītavu kustību amplitūdu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas mācīties vai turpināt meditēt, vadīt/regulēt stresu.

  • Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.

  • Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu  ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot.

Nodarbību struktūra: viena stunda teorētiskā bāze. Divas stundas YIN JOGAS prakse. Pamatpozas un pozu modifikācijas.

Kursa dalībnieki saņem materiālu ar zīmētiem yin jogas pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas yin jogas virknes pašpraksei.

Kontrindikācijas. Yin jogas prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem ar dažādām sasprindzinājuma izraisītām ķermeņa sāpēm un cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem. Cilvēkiem ar iedzimtu hipermobilitāti yin joga ir noderīga tikai kā meditācijas prakse.

Kas nepieciešams, apmeklējot šo kursu?

  • Brīvs, ērts, silts (sporta) apģērbs.
  • Jogas/vingrošanas paklājiņš.

  • Liels, stingrs, garens un apaļš jogas bolsteris un pleds/sega.

NODARBĪBU SATURS

1. NODARBĪBA

  • MAIGĀ RELAKSĀCIJAS UN ATJAUNOŠANĀS PRAKSE - YIN JOGA. Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis atzars ir radies? Yin jogas prakses pamatprincipi jeb - kas jāievēro prarktizējot yin jogu, lai tā nestu vēlamos reultātus?
  • MEDITĀCIJA/APZINĀTĪBAS PRAKSE yin jogas laikā.

  • Yin jogas prakse.

...
Skatīts: 3512x         Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.