tija-yoga.lv


Dvēseles dzīve ķermenī.
 


ZIEMAS ONLINE AIJĀ ŽŪŽŪ (YIN JOGAS) GRUPĀ PIECĀS NODARBĪBĀS grupā katras nodarbības pozu virkne būs veltīta kādai konkrētai tēmai.
 
7. JANVĀRĪ: iegurnis, muguras lejasdaļa, "sieviešu" prakses.
24. JANVĀRĪ: sāpes un savilkumi plecos, sprandā (yin papildpozas).
4. FEBRUĀRĪ: izdegšama (burn out) un atjaunošanās.
18. FEBRUĀRĪ: elpošanas sistēma (iesaistītie muskuļi un fascijas).
4. MARTĀ: yin prakse, izmantojot orgānu "pulksteni". Informācija par praksi ar 5 elementiem.
 
Yin jogas laikā praktizējam arī klātbūtnes meditāciju jeb apzinātības praksi. Katras nodarbības noslēgumā praktizējam dziļo relaksāciju.
 
ZIEMAS GRUPĀ VISAS JAU NOTIKUŠĀS UN VĒL SEKOJOŠĀS NODARBĪBAS FB SLĒGTAJĀ GRUPĀ BŪS ATVĒRTAS LĪDZ 31. MARTAM!
 
PRAKSES NOTIEK plkst. 19:00-20:30. Pirmās 15 minūtes - atbildes uz dalībnieku jautājumiem. Pēdējās 15 minūtes - dziļā relaksācija.
 
Lai reģistrētos uz AIJĀ ŽŪŽŪ (yin jogas) tiešsaistes ZIEMAS GRUPU, lūdzu, ej zem šī linka, izlasi, aizpildi un nosūti reģistrācijas anketu:
 
 
Kad Tu pēc anketas nosūtīšanas e-pastā būsi saņēmis apstiprinājumu un savu vietu rezervējis, Tu saņemsi pieejas linku slēgtai grupai FB vietnē, kurā Tevi gaidīs jau notikušo LIVE nodarbību ieraksti un Tu varēsi pievienoties nākošajām nodarbībām - gan tiešraidēs, gan ierakstos.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



ČETRU ONLINE YIN (FASCIJU) JOGAS MĀCĪBU NODARBĪBU SATURS

1. NODARBĪBA
  • YIN un YANG dzīvē un ķermeņa praksēs. LĪDZSVARS.
  • MAIGĀ RELAKSĀCIJAS UN ATJAUNOŠANĀS PRAKSE - YIN JOGA. Kādēļ šim jogas atzaram dots tāds nosakums? Kā šis atzars ir radies?
  • YIN JOGAS PRAKSES PAMATPRINCIPI. Jeb - kas jāievēro praktizējot yin jogu?
  • MEDITĀCIJA/APZINĀTĪBAS PRAKSES PAMATI UN PIELIETOŠANA yin jogas laikā.
  • IEGUVUMI no YIN JOGAS PRAKSES stresa pārsātinātas dzīves kontekstā.
  • YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

 2. NODARBĪBA 

  • YIN JOGA un PSIHE.
  • VEĢETATĪVĀ (autonomā) NERVU SISTĒMA un tai pakārtoto organisma sistēmu balansēšana yin jogā. Neizreaģēta/neizlādēta stresa un emociju somatizācija. (veģetatīvā distonija, burn out).
  • ZEMPAZIŅA un PSIHES AIZSRAGMEHĀNISMI yin jogas laikā.
  • DIAFRAGMĀLĀ ELPOŠANA yin jogas laikā – tās psihofizioloģiskais pamatojums un integrēšana praksē.
  • YIN JOGAS PRAKSE. Bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

 3. NODARBĪBA

  • YIN JOGA un FIZISKAIS ĶERMENIS.
  • YIN un YANG audi un prakses.
  • FASCIJA "lietotāja" valodā – teorētiski un praksē.
  • MIOFASCIĀLI un TĶM meridiāni.
  • KĀ VEIDOT SAVU YIN JOGAS PRAKSI, izmantojot izdales materiālu.
  • IEGUVUMI ĶERMENIM no YIN JOGAS PRAKSES.
  • Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

 4. NODARBĪBA

  • IEDZIĻINĀŠANĀS DALĪBNIEKUS INTERESĒJOŠĀS TĒMĀS.
  • ATBLDES UZ ONLINE GRUPAS DALĪBNEIKU JAUTĀJUMIEM.
  • Yin jogas prakse, bāzes pozu apgūšana, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

 

Nodarbību struktūra: apmēram 50 minūtes līdz 1 stunda teorētiskā bāze. Pārējais laiks atvēlēts YIN JOGAS prakses pakāpeniskai apgūšanai. Pamatpozas un pozu modifikācijas, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

Kursa dalībnieki E-PASTĀ saņem materiālu ar zīmētiem yin jogas pozu attēliem. Materiālā ir iekļautas yin jogas virknes pašpraksei.

Kontrindikācijas. Yin jogas prakse ir piemērota visa vecuma cilvēkiem. Arī cilvēkiem ar dažādām sasprindzinājuma izraisītām ķermeņa sāpēm un cilvēkiem ar trauksmes traucējumiem. Individuālo ķermeņa pozu novietojuma korekciju nepieciešamību un variācijas ir iespējams noskaidrot klātienē, nodarbību laikā. Cilvēkiem ar iedzimtu hipermobilitāti yin joga ir noderīga tikai kā meditācijas prakse.

Kas nepieciešams, apmeklējot šo kursu?

  • Brīvs, ērts, silts (sporta) apģērbs.
  • Jogas/vingrošanas paklājiņš.
  • Liels, stingrs, garens un apaļš jogas bolsteris un pleds/sega.
  • Un dažādi citi palīglīdzekļi.

Online semināru norises LAIKS UN DATUMI:  LŪDZU, LASIET UZ ATTĒLA APRAKSTA AUGŠPUSĒ!

Online kursa maksa: 55 EUR. Reģistrējoties no 1. janvāra 60 EUR.

Online kursu vada: Tija Kazāka - Bach. Psih., C kategorijas sporta speciāliste, sertificēta YIN YOGA pasniedzēja, sertificēta meditācijas prakses vadītāja, stresa menedžmenta programmas - stresa pašvadība, izmantojot jogas elementus - STRAIMY(C) sertificēta vadītāja. Studē jogas terapiju (spirāldinamikā balstīta inteliģenta kustība) Berlīnē.

KAM KURSS VAR NODERĒT?

  • Cilvēkiem, kuri cieš no pārmērīga stresa un tā sekām – izdegšanas (burn out), psihosomatiskām saslimšanām, emocionālas nestabilitātes, veģetatīvās nervu sistēmas darbības traucējumiem. Prakse labi var papildināt psihoterapiju.
  • Cilvēkiem, kuriem pēc pārslodzēm nepieciešama psihes un ķermeņa atjaunošana, imūnsistēmas spēcināšana un atpūta.
  • Cilvēkiem, kuri vēlas pakāpeniski atbrīvoties no fasciāla sasprindzinājuma/savilkumu izraisītām sāpēm un atjaunot ķermeņa kustīgumu.
  • Cilvēkiem, kuri vēlas atjaunot/uzturēt locītavu kustību amplitūdu (lokanību).
  • Cilvēkiem, kuri vēlas mācīties vai turpināt meditēt, vadīt/regulēt stresu.
  • Cilvēkiem, kuri vēlas stabilizēt savu emocionālo un fizisko veselību.
  • Cilvēkiem, kuri pazaudējuši kontaktu ar savu  ķermeni un vēlas to maigā veidā atjaunot.

 

Kurss būvēts, apgūstot yin jogu pie YIN JOGAS “tēva” Paul Grilley tiešajiem skolniekiem Andrea Kubasch un Dirk Bennewitz Vācijā (www.poweryogagermany.de) un jogas pasniedzējas Lucia Nirmala Schmidt Šveicē (www.body-mind-spirit.ch). Pozu apguvē izmantoti fizioterapeites, jogas terapeites Lilla Wuttich (www.lillawuttich.de) korekciju ieteikumi.


Seminārus/nodarbības organizē: yoga-musica SIA, sadarbībā ar Valdorfa pirmsskolu un firmu SmartCo

JA VĒLIES REĢISTRĒTIES UN REZERVĒT VIETU ONLINE MĀCĪBU KURSĀ, lūdzu, aizpildi un nosūti elektronisko reģistrācijas anketu, kura atrodama zem šī linka. 

http://bit.ly/zuzu_ziema_un_online_macibas

 

 

 

YIN BĀZES KURSA BEIDZĒJIEM NĀKOTNĒ BŪS IESPĒJA APMEKLĒT KURSA TURPINĀJUMU -  PAPILDKURSU. ČETRAS TEORĒTISKI - PRAKTISKĀS NODARBĪBAS, KURĀS IR APKOPOTAS ŠĀDAS TĒMAS:

  • Yin joga un ieskats 5 ELEMENTU MĀCĪBĀ – atbilstošā psihosomatika un ķermeņa prakses.
  • 5 elementu tests sava dominējošā elementa (psiholoģija/fizioloģija)  noteikšanai un piemērotāko prakšu pielāgošanai.
  • Yin jogas prakse. Papildpozas, individuālā piemērotība, kontrindikācijas.

LAI PADZIĻINĀTU YIN JOGAS IEDARĪBU, TIKS RĪKOTS ARĪ ONLINE SEMINĀRS INTERESENTIEM: MIOFASCIĀLA RELAKSĀCIJA, IZMANTOJOT PAŠMASĀŽAS RULLI. TEORIJA un PRAKSE. Kombinēšana ar yin jogu.

 

        Ieteikt draugiem       TweetMe    



 

...
        Ieteikt draugiem       TweetMe    

Lasīt tālāk.