tija-yoga.lv


Dvēseles dzīve ķermenī.
 


Cik labi, ka mums ir ķermenis.

Kurš gan cits, ja ne viņš, spētu tik tieši, nepārprotami un sāpīgi norādīt, ka auļojam nepareizā virzienā un sev neatbilstošā tempā.

#pazīstisevi #mīlisavuķermeni #rūpesparsevi #pateicība

Lietotāja Tija Kazāka attēls.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



Kāpēc mēs nidra jogu jeb iegremdēšanās praksi kombinējam ar miofasciālu relaksāciju? Jo tā būtiski palielina cilvēka spēju arvien dziļāk atslābt un iekļūt pašam savās dzīlēs. Sasprindzis, sastresots, kontrolējošs un tonizēts cilvēks (psihe+ķermenis) to gandrīz nespēj, tāpēc vispirms "nogurdinām" skeleta muskuļus, izmantojot rulli.

Lai tiktu vēl dziļāk pie sevis un mierā, iegremdēšanos papildinām ar akustisku yin jogu - ar vieglu, nepārtrauktu monohorda skaņu fonā. Tā ir kombinācija, kas palīdz atslābināt, atpūtināt un atjaunot gan centrālo, gan veģetatīvo nervu sistēmu, gan ķermeni. Tā ir laimes pelde

Lietotāja Tija Kazāka attēls.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



“Es ticēju, ka man par kaut ko ir jācīnās un, lai to sasniegtu, man ir jāpaveic kaut kas īpašs un ārkārtējs.” Šis ir citāts no grāmatas, kuru es ieteiktu izlasīt katram, kurš, varbūt pats to vēl neapzinādamies, ir aizrāvies ar cīņu par “ātrāk, augstāk, tālāk” un pēc “vēl un vēl”, pametot novārtā sevi pašu. Bet tā šobrīd pieejama tikai vāciski. Un, ja neprasa, ieteikt nevajag

Vācijā slavena žurnāliste Doris Iding (studējusi psiholoģiju, etnoloģiju, reliģiju vēsturi), par kuras rakstiem es gadiem ilgi fanoju žurnālā “Yoga-Aktuell”, 2013. gadā satricināja Vācijas ārēji pulēto sabiedrību, izdodot grāmatu ar atklātu atzīšanos par savu saslimšanu ar dažāda smaguma pakāpju baiļu stāvokļiem, kuri izšūpojuši arī viņas ķermeņa veselību. Žurnāliste, kura gadiem ilgi bija aizrāvusies ar dažādām garīgajām praksēm, jogu, meditāciju – pati tās gan apmeklēja, gan vadīja.

Pēc grāmatas izdošanas viņu uzrunāja daudzi Vācjas sabiedrībā labi pazīstami jogas un citu garīgo prakšu pasniedzēji (kuri slavas ziņā tur līdzinās lieliem rokstāriem), atklājot viņai savus dažādos trauksmes, baiļu un neirožu stāstus, kurus viņi slēpj, bailēs pazaudēt savu statusu.

Lietotāja Tija Kazāka attēls.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



Mācīties dozēt un pielāgot ķermeņa prakses sievietēm, kuras ikdienā izjūt pārmērīgi augstu stresa līmeni un pakāpeniski zaudē savus estrogēnus, jo ieiet 40+ un 50+ "klasē" - jauns uzdevums nākošajai desmitgadei.

Pārāk intensīvos treniņos notriekt pamazām novecojošus sieviešu ķermeņus un nogurdinātas psihes nebūtu prāta darbs.

Meklēt kustību, kura atjaunina, nevis izsmeļ

Lietotāja Tija Kazāka attēls.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



Mans šī rīta saldais ēdiens - ieraksts dakteres, neiroloģes Sandra Vestermane FB laika joslā - tas oranžais ar Siegel citātu, kuru ļoti gribas papildināt ar savu "gudrībiņu"

Šobrīd tik populārā komforta zonas pamešana un robežu izplešana, jo "visi tagad pamet un izpleš", VAR kļūt par iemeslu dažādām psihosomatiskām saslimšanām. Tajā skaitā veģetatīvajai distonijai un izdegšanas sindromam.

Dziļa sevis iepazīšana un pieņemšana ir pirmais solis pirms pamešanas un izplešanas. Savu robežu ievērošana un uzturēšanās tieši komforta zonā VAR kļūt par iemeslu brīvībai, priekam un veselībai. Un rotaļīgai spēlei ar izplešanos, ja nu sakārojas MAZLIET un PAKĀPENISKI pamēģināt.

MĒS ESAM DAŽĀDI

Lietotāja Tija Kazāka attēls.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



Kā tie mūsu senči darīja, ka neiedzīvojās distonijā, aizkaitinājumos un izdegšanā? Iegāja pļavā - padziedāja ar putniem. Iegāja mežā - paklusēja ar kokiem. Vai kaut kā tamlīdzīgi.

Kā tas notiek šodien? Darba dienu vakaros, dzīves riteņa notriektie sabrauc ar mašīnām un saiet cieši kopā kādā telpā. Līdzi ņem spilvenus un vēl visādus palīgrīkus. Tad 2 stundu garumā brīvprātīgā piespiedu kārtā BEIDZOT APSTĀJAS, PAKLUSĒ un mēģina SADZIRDĒT PAŠI SEVI, nevis aicinājumus uz triekšanos vēl ātrāk. Viegi tas nav

Cik labi, ka ir MEDITĀCIJA. Cik labi, ka ir YIN JOGA. Cik labi, ka ir vēl visādas pilsētnieku tehnikas, ar kurām censties noturēties LĪDZSVARĀ, kad VISA IR PAR DAUDZ (teikums, kuru dzirdu arvien biežāk).

Lietotāja Tija Kazāka attēls.
        Ieteikt draugiem       TweetMe    



Lapa | [1] 2 |